.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
15 ورزشکار مازندرانی شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از شناسایی 15 ورزشکار زن و مرد مازندرانی که شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیدغلامرضا رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی المپیک ریو 2016 که در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: 190 روز تا مسابقات المپیک 2016 ریو فرصت است و برای حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در المپیک، جلسات مختلفی برگزار شده و ورزشکاران مازندرانی که شانس حضور در المپیک را دارند، شناسایی شدند.

وی با اشاره به شناسایی 15 ورزشکار زن و مرد مازندرانی که شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند، افزود: ورزشکاران مازندرانی در 10 رشته ورزشی والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری، شمشیربازی، تکواندو، تیراندازی، قایقرانی، تیراندازی با کمان و بوکس شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: ورزشکاران مازندرانی همواره با درخشش خود با کسب مدال ارزشمند در المپیک‌های گذشته برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به‌منظور ایجاد انگیزه و روحیه در بین ورزشکاران، باید بستر مناسب برای تقویت ورزشکاران مازندرانی برای حضوری قدرتمندانه در المپیک فراهم شود.

حبیب حسین‌زادگان یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل را برای ایجاد انگیزه ورزشکاران مازندرانی، سرکشی از خانواده قهرمانان، روسای فدراسیون‌ها و حضور در اردوی‌های تیم ملی عنوان کرد و افزود: مشکلات قهرمانان در آستانه بازی‌های المپیک برطرف می‌شود تا قهرمانان با کمترین دغدغه پا در مهم‌ترین عرصه ورزشی بگذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ابراز امیدواری از درخشش ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در المپیک ریو 2016 تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم اداره کل، رایزنی با فدراسیون‌ها و مربیان تیم ملی است تا آخرین اردوی‌های ملی‌پوشان قبل از اعزام به بازی‌های المپیک ریو، در مازندران برگزار شود.

در پایان جلسه نیز اعضای ستاد، نظرات خود را برای درخشش بیشتر ورزشکاران مازندرانی در المپیک ریو 2016 مطرح کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.